Reklamacije i zamjene

REKLAMACIJE

Reklamacije se priznaju samo uz predočeni račun i jamstveni list kao jedini dokaz kupnje. Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun. Bez računa nema reklamacija.

U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, proizvod pošaljite na adresu Selnica Ps.26,Sv.I.Zelina ili nas kontaktirajte na broj telefona: 091/513-6755

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte.

Načini podnošenja prigovora:

 Poštom na adresu:  PlayCom d.o.o. ,Selnica Ps.26, 10380 Sv.I.Zelina

 Na e-mail adresu:  info@playcom.hr

Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.

Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

SHOPPING CART

close